2013. június 21., péntek

~3.rész~

Halihóóóó:)) Meghoztam az új részt bocsi a késésért....Remélem tetszeni fog ez a rész is.:))
Puszaaa: E xx<3






Reggel a nap sugaraira keltem, amik az ablakom kukucskáltak be. Kikeltem az ágyból és felhúztam a mamuszom. Tudom, hogy nyáron elég furcsa mamuszt hordani, de nem tehetek róla, hogy kényelmes. Na szóval útnak indultam első úti célom a konyha volt, ahol már mindenki nagyban reggelizett.
-Jó reggelt!- köszöntem a fiúknak.
-Neked is.-köszöntek ők is.
-Te még pizsomában vagy?-kérdezte Louis.
-Igen...Miért?
-Hát mert már 8 óra és fél óra múlva pedig indul a gépünk.-mondta Liam.
-Mi csoda?-kérdeztem és majd nem kiköptem a tejemet amit elkezdtem iszogatni.-Én mentem öltözni.-mondtam majd felfutottam a szobába. Tegnap este hoztam magammal fel ruhát, amit ma veszek fel. Egy Hipsta Please feliratú felsőt, egy farmer rövid nadrágot és a fehér Conversemet vettem fel.

-Mehetünk!-futottam le a lépcsőn a srácokhoz.
-Akkor induljunk!-mondta Liam. Kint a ház előtt állt egy hatalmas nagy fekete autó, ami kivitt minket a reptérre. Még 10 perc volt az indulásig de mi már a repülőn ültünk. A srácok magángépével mentünk a rajongók miatt. Az út nem mondanám hogy unalmasan telt,hiszen a srácokkal nem lehet unatkozni. Nagyon sokat beszélgettünk, hülyéskedtünk... aztán egy kis kép ki esett, valószínűleg elaludtam, mert már csak arra emlékszem, hogy leszálltunk. A reptéren megkerestük a bőröndünket, majd kimentünk a reptér elé ahol már várt minket a nagy fekete autó. Beszálltunk, ő pedig elvitt minket a szállásunkra. Azt hittem egy szállodában leszünk, de tévedtem. Egy hatalmas ház előtt álltunk meg. Nem tagadom nagyon szép volt.
 -Azt hittem szállodába megyünk.-modtam ki a gondolataimat.
-Rosszul hitted. Ez az itteni nyaralónk.-mondta Louis.
-Be is megyünk vagy kint akarunk még állni?-kérdezte Niall.
-Miért ennyire éhes vagy?-röhögött Harry.
-Háát..az igazat megvallva, igen-vigyorgott Nialler.
-Na gyertek mennyünk-adta ki az utasítást Liam.
Beértünk a házba, hát ha a külsejére azt mondtam hogy nagyon szép, akor belűl valami káprázatosan nézett ki.
-Viszont mennyünk el valahova kajálni, vagy rendeljünk valamit, mert itt semmi kaja.-Mondta Zayn a hűtőajtót becsukva.
-Mii? Nincs kaja? Éhen fogok halni.-mondta Niall, mire mindenki röhögésben tört ki.
-Nem vicces.-vágott sértődött arcot Niall.
-Akkor rendeljünk valami kaját, mert nem tudom ti hogy vagytok vele de nekem se kedvem, se erőm most kimozdulni.-nyilatkozott Hazza.
-De én nem akarok rendelt kaját enni.-nyafogott tovább Niall.
-Jó akkor én elmegyek boltba veszek pizzának valót és itthon megcsináljuk. Az úgy jó lesz?-mondtam, illetve kérdeztem.
-Te egy istennő vagy!!!-futott oda hozzám Niall és megölelt.
-Niall megfolytasz.-mondtam.
-Hol van a legközelebbi bolt?-kérdeztem a srácoktól, miután kiszabadultam Niall öleléséből.
-Két sarokkal lejebb van egy bolt.-mondta Liam.
-Okés akkor én elmentem, majd jövök.-mondtam a fiúknak és elindultam.
-Várj, elkísérlek.-jött utánnam Harry. Mostanában igen figyelmes velem, amit én nem is bánok. Na szóval elindultunk a közeli boltba. Épp a sorok között sétáltunk, mikor egy kisebb csoport lány vette körül Hazzát. Bolintottam Harrynek, hogy a liszteknél leszek, majd elindultam a lisztekhez. Levettem a polcról 2kg lisztet, és mentem tovább.
-Megjöttem.-szólt Harry a hátam mögött, mikor már a pénztárnál álltam.
-Okés-mosolyogtam rá.
 Gyos fizettünk és elindultunk hazafelé.
-Halihóó! megjöttünk!-kiabáltam hátha valaki hallja, de semmi.
-Biztos az emeleten vannak, vagy az udvaron.-mondta Harry.
Kipakoltuk a cuccokat, majd megkértem Hazzát, hogy vegyen elő nekem tálat.
-Segítsek?-kérdezte Harry azzal az édes vigyorral az arcán.
-Ha gondolod.-mondtam.
-Mit csináljak?
-Előszőr is meg csinálhatnád a szószt.-mondtam és elé raktam a hozzá valókat.
Amíg Harry a szószt csinálta addig én össze állítottam a tésztát. Mivel a tésztának állni kell ezért úgy döntöttünk, hogy kimegyünk a srácokhoz az udvarra. Felmentünk mind a ketten az emeletre, hogy felvegyük a fürdőruhánkat.

Miután végeztem kimentem az udvarra de senki nem volt kint. Hirtelen valaki megfogott a hónam alatt, valaki pedig a lábamnál, és bedobtak a medencébe.
-Ti nem vagytok normálisak-röhögtem, miután a felszínre úsztam.
Még nagyon sokat hülyéskedtünk a vízben, közbe én kimentem berakni a sütőbe a pizzát. egy fél órával később hallottam a sütő hangját. Szóval kész a pizza.-gondoltam maamban.
-Mindjárt jövök csak kihozom a pizzát.-mondtam s befutottam a konyhába. Nem volt jó ötlet futni, vizes lábbal, főleg úgy hogy a konyhába lévő járólap nagyon csúszós. Dobtam egy szép nagy seggest. Jót nevettem saját magamon. Végül elvégeztem a dolgomat amiért igazából jöttem. A tányérokat már korábban kivittem az udvarra, így már csak a hatalmas fatálat kellett kivinnem amin a pizza volt. Most óvatosan mentem kifele nehogy a végén megint elessek.
-Kajaa!!-ugrott ki a medencéből Niall.
Leültünk az asztahoz és nekiálltunk az evésnek.
-Mmm..Én nem is akarok többet rendelt pizzát enni. Ez valami mennyei.-áradozott Niall.
-Örülök hogy ízlik, de nem csak az én érdemem Harry is sokat segített.-mondtam.
-Mikor lesz a koncertetek?-kérdeztem a srácoktól.
-Ma lesz egy, aztán holnap van egy szabadnapunk, utánna megint lesz egy.-vázolta fel a pogramot Liam.
-Te is eljösz?-kérdezte Zayn.-Ott lesznek a lányok is Perrie és Dani.-folytatta Zayn.
-Ha nem zavarok.-mondtam
-Dehogy zavarsz-mondta Lou.
-Akkor szívesen elmegyek.
Miután ezt megbeszéltük elmosogattam a tányérokat, edényeket, és felmentem a szobámba. Megnéztem a twitteremet, mióta ismerem a fiúkat azóta nagyon sok követőm lett. A twitterrel is végeztem már és a TV-t is átzongoráztam és mivel nem találtam semmit elmentem a fürőbe lefürödni. Most nem tusoltam hanem belefeküdtem a kádba. Fürdés után testemet egy törölközőbe csavartam úgy lépkedtem vissza a szobámba. Felnyitottam a bőröndömet, és kerestem magamnak egy ruhát. Hosszú keresgélés után megtaláltam a megfelelő darabokat. Dobtam magamra egy kis sminket, is ami egy szemcerkából és egy tusból állt.



-Kész vagyok. Mehetünk-csúsztam le a lépcső korláton.
-Akkor induljunk-mondta Louis.
És elindultunk a koncertre...... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése