2013. május 30., csütörtök

~1.rész

Meghoztam az első részt. Remélem tetszeni fog. és kapok feliratkozókat. Puszaaa:)<3
By:E. xx   




**Visszaemlékezés**
1999. 5 éves voltam, amikor anyáékkal elmentünk a közeli játszótérre. Épp hintáztam és kiakartam ugrani a hintából, mikor egy fiú állt meg a hinta előtt én pedig sikeresen ráestem. Ott feküdtünk a földön. Felkeltünk, bemutatkoztunk egymásnak, kiderült, hogy Louisnak hívják....beszélgettünk mindenről már amiről két 5 éves beszélgethet. A szüleim is megismerkedtek Louis anyukájával. Az ovi után Louis-sal egy suliba is jártunk. Nagyon jó barátok lettünk, szinte a legjobbak. Aztán eljött az X Factor-os év és Louis-nak Londonba kellett költöznie. Mikor néha-néha hazajött akkor sem találkoztunk mert csak pár napra tudott haza jönni és azt a párnapot is otthon a családjával szerette volna tölteni, ami persze érthető. A TV-ben mindig néztem minden fellépésüket. Miután Louis elment, pár nappal később apa elhagyott minket egy másik nő miatt. Rá 2 évre mi is Londonba költöztünk mert anya ott kapott munkát.

**Jelen**

Reggel már 7-kor fenn voltam. Ágyamból kiszállva az ablakomhoz lépkedtem. Függönyömet elhúztam, így a nap utat tört az üvegen át a szemembe. Elmentem fogat mosni, hajamat copfba kötöttem, majd a gardróbomhoz lépkedtem, hogy keressek valami kényelmes ruhát, ami futásra is alkalmas. Egy tértig érő melegítőnadrág és egy ujjatlan felső mellett döntöttem. Lementem a konyhába, és írtam anyának egy cetlit miszerint elmentem futni. Az előszobába még beleléptem szürke Converse cipőmbe, és felvettem a szintén szürke melegítő fölsőmet. Az ajtót bezárva magam mögött indultam el a sarki boltba. Vettem egy almát reggeli gyanánt, majd egy almával indultam el a közeli parkba. Mire a parkhoz értem pont megettem az almám. Fülesemet bedugtam majd kapcsoltam zenét, és indultam, hogy lefussam a szokásos köreimet. A nem tudom hányadik köröm után megálltam az egyik padnál és rápillantottam a telefonomra, ami 10:30-at mutatott. A futással már végeztem, ezért úgy döntöttem, hogy benézek a közeli konditerembe. A teremben kipróbáltam a futópadot és a biciklit is, majd egy-két fekvő és felülés után indultam haza.
-Megjöttem!!-kiabáltam az előszobába érve.
-Szia Emily!-köszönt anya a konyhából kijövet-mindjárt kész az ebéd. Lesz egy vendégünk is-folytatta anya.
-Okés. Csak felmegyek letusolok és jövök.-mondtam s azzal a lendülettel már a szobámba is voltam. Úgy tettem, ahogy mondtam. Letusoltam és felvettem egy kényelmes ruhát.
Lementem a konyhába. Az asztal már meg volt terítve 3 személyre. Épp, hogy leültem az asztalhoz már csöngettek is. Anya kinyitotta az ajtót, majd az oldalán egy pasival lépett be a konyhába.
-Emily bemutatom neked Tom-ot.-mondta anya majd a pasira vagyis Tom-ra mutatott.
-Szia!-köszönt Tom.
-Üdv!-fogtam vele kezet.
Anya és Tom sokat beszélgettek egymással, és néha hozzám is. A beszélgetés során kiderült, hogy Tom-nak van egy lánya, aki ugyan annyi idős mint én. Ebéd után gondoltam elmegyek egyet sétálni, mert azért valljuk be váratlanul ért ez az egész, hogy anyának új pasija van. Félre értés ne essék örülök, hogy anya boldog. A parkba sétálva megpillantottam egy játszóteret, mivel agyba még nagyon gyerek vagyok és hintázni is imádok, bementem. Ugyan olyat játszottam mint amilyet kiskoromban szoktam. Ugráltam ki a hintából, ám az egyik ugrásom kicsit nagyra sikerült és az előttem álló srácot, akit eddig nem vettem észre, "letaroltam", mint egy bowling bábut. Az esés után feltápászkodtam, majd a földön fekvő srácot is felhúztam. a srác kapucnit és napszemüveget viselt, amit gyorsan megigazított miután felállt.
-Jaj! Nagyon sajnálom. Jól vagy? Amúgy Emily vagyok.-halmoztam el a srácot majd a végén kezet nyújtottam.
-Semmi gond.-mosolygott-De mit is mondtál? Emily-nek hívnak?-kérdezte
-Igen-mondtam mosolyogva.
-Szia. Én Louis vagyok.-mondta és levette a napszemüveget a szeméről, a fejéről pedig lehúzta a kapucnit.
-Louis!!-ugrottam a nyakába-1000 éve nem láttalak.-folytattam miután elengedtem.
-Hogy kerülsz ide?-kérdezte Louis.
-Gyere sétáljunk. Közbe mindent elmesélek.-mondtam és elindultam. Louis követett. Már jó ideje sétáltunk és beszélgettünk, mikor megszólalt a telefonom. Azt hittem anya hív ám a képernyőn nem anya neve villogott, hanem Jake. Jake a volt pasim, akivel kb. 2 hete szakítottam, mert megcsalt. Azóta folyamatosan hivogat. Nem vettem fel, inkább csak kinyomtam.
-Ki volt az?-kérdezte Loui.
-Nem lényeges.-legyintettem a kezemmel.
-Nincs kedved eljönni velem a vidámparkba? Kíváncsi vagyok, hogy még mindig megtudsz e enni annyi vattacukrot mint régen.-mondta Louis vigyorogva.
-Rendben menjünk. És igen még mindig meg tudok enni annyi vattacukrot mint régen. Sőt.-mondtam és is mosolyogva, és elindultunk a vidámparkba.
-Üdv! Két jegyet kérek.-mondta Louis, amikor a bejárathoz értünk.
-Parancsoljanak, Jó szórakozást.-mondta a pénztáros unott fejjel.
Megkaptuk a jegyeket majd elindultunk befele.
-Üljünk fel a hullámvasútra!!-ugrált Lou mint egy kis fiú.
-Rendben.-mondtam majd megfogtam a kezét és húzni kezdtem. Végig sikítottuk az egész utat.
-Most viszont én választok.-mondtam
-Legyen. Mire szeretnél felülni?-kérdezte mosolyogva.
-Ümm... legyen a vizicsúszda.-mondtam vidáman
-De tiszta víz lesz a ruhám.-kezdett el amolyan plázacicásan nyávogni. Nem bírtam sokáig így elnevettem magam, ezért ő is nevetésben tört ki. Kipróbáltuk a vizicsúszdát, majd ettünk vattacukrot, és dodzsemeztünk is. Hol együtt, hol pedig külön-külön. Már mindent kipróbáltunk, de még csak 6 óra volt, így úgy döntöttünk, hogy elmegyünk Louisékhoz és bemutat a fiúknak.
-Megjöttünk!!-kiabált Louis a küszöböt átlépve.
-Tünk?!-kérdezték egy emberként és futottak le a lépcsőn.
-Srácok, ő itt Emily.-mondta Lou majd rám mutatott.
-Sziasztok!-mondtam
-Szia én Niall vagyok, a zabagép-mondta Niall és akaratlanul is mosolyra húzódott a szám.
-Szia én Zayn vagyok a tükör imádó.
-Szia én Liam a banda apja:)
-Én pedig Harry, a nőcsábász.-mondta és kacsintott egyet.
-Szóval. Mit csináljunk?-kérdezte Liam
-Nézzünk filmet.-mondta Zayn
Megnéztünk 2 vígjátékot, aztán még beszélgettünk. Úgy elbeszélgettük az időt, hogy már fél 10 volt. Megbeszéltük a srácokkal, hogy ma itt alszom náluk. Anyának írtam egy SMS-t, hogy az egyik barátomnál alszom.
-Gyere megmutatom a szobát ahol aludhatsz.-mondta Lou. Felvezetett a vendégszobába,majd adott egy boxert, és a Superman-es pólóját.
-Ott a fürdő.-mutatott a "szobámba" található ajtóra-törölközőt találsz bent.
-Köszönöm.-mondtam majd a pizsomámmal beballagtam a fürdőbe. Egy gyors tusolás után felvettem a ruhákat, majd kimentem a fürdőből. Louis ott ült az ágy szélén.
-Hát te? Azt hittem már kimentél.-mondtam
-Csak gondoltam megvárlak.-mondta és rám villantotta gyönyörű mosolyát. Befeküdtem az ágyba, Louis pedig oda adta TV távirányítót.
-Jó éjt.-mondta és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Neked is.
Még csak 10 óra volt, de én már hulla fáradt voltam, így hát hamar el is aludtam. Nem sokáig aludhattam, mert akkorát dörgött, hogy ijedtségemben hirtelen felültem az ágyon. Kint esett, villámlott, dörgött egy szóval vihar volt. Kikászálódtam az ágyból és elindultam az ajtó felé. Kimentem a "kis" folyosóra, majd megkerestem Louis szobáját, amit nem volt nehéz megtalálni, ugyanis egy hatalmas répa díszelgett az ajtón. Óvatosan lenyomtam a kilincset, majd lassan kinyitottam az ajtót.
-Alszol?-kérdeztem suttogva.
-Nem. Történt valami?-kérdezte
-Kint vihar van és nem tudok aludni.-mondtam. Louis pontosan tudta, hogy félek a vihartól.
-Gyere bújj be!-paskolta meg maga mellett a helyet. Gyorsan oda futottam és behuppantam mellé. Hozzá bújtam és így aludtunk el.
*****
Reggel kiabálásra ébredtem.
-Liam!! Harry megette az utolsó palacsintát amit tegnap este hagytam.-kiabált Niall
-Niall. Ne ordibálj már, valaki még alszik. Ne aggódj mindjárt csinálok neked palacsintát.
-Hogy ezektől még aludni sem lehet.-morgott mellettem Louis.
-Nyugi. Inkább gyere Liam csinál palacsintát.-mondtam majd kipattantam az ágyból, és lerántottam Louis-ról a takarót.
-Mmm..-nyújtózkodott Lou. Elment a fürdőbe, majd fitten tért vissza. Gondolom arcot mosott.
-Mehetünk.- mondta, és elindult az ajtó felé. Még mielőtt az ajtóhoz ért volna ráugrottam a hátára. Így mentünk le.
-Reggelt.-mondtam miután leszálltam Louis hátáról.
-Nektek is. Üljetek le van palacsinta.-mondta Liam
-Köszi-mondtuk majd leültünk reggelizni.
-Mit csináltok ma?-kérdeztem a fiúktól.
-Nincs programunk mára.-mondta Zayn
-Mit szólnátok ha elmennénk a strandra?-vetette fel az ötletet Louis.
-Én benne vagyok-mondtam
-Én is. Én is. Én is. Én is.-mondták a többiek.
-Akkor én haza megyek a fürdőruhámért. Hol találkozzunk?-mondtam/kérdeztem.
-Majd elmegyünk érted.-mondta Lou. Felmentem a szobába, felöltöztem és indultam haza.
-Sziasztok!-köszöntem el a fiúktól.
-Szia!-köszöntek kórusban. Nem tudtam hányóra, így ránéztem a telefonomra. 15 nem fogadott hívás. Hupsz le voltam némítva. Gondoltam biztos anya hívott, de tévedtem. Mind a 15 nem fogadott hívás Jaketől jött. Nem akartam vissza hívni.
-Szia!-léptem be a házba.
-Szia kicsim. Kinél aludtál?-kérdezte anya.
-Louisnál.-mondtam nemes egyszerűséggel.
-Annál a Louis-nál? Akivel még ovis korotokban ismerkedtetek meg?-kérdezte anya.
-Igen. Itt lakik Londonban a haverjaival.-mondtam.-De most a megbocsájtasz megyek át öltözni mert megyünk a strandra.
-Értem. Louisékkal?-kerdezte
-Igen. Baj?
-Ja, nem érezd jól magad!-mondta anya.
-Oooké. Na hát ez fura volt.-gondoltam magamban. Felmentem a szobámba, felvettem a fürdő ruhám, fölé pedig egy sima kis nyári ruhát.
Nem sokkal később csöngettek is.
-Nyitoom!-üvöltöttem lefele haladva a lépcsőn.-Szia anya. Elmentem, majd jövök. Puszii-köszöntem el anyától.
-Szia mehetünk.-köszöntem az ajtóban álló Louisnak.
-Szia. Okés- köszönt ő is.
-Sziasztok srácok.-köszöntem a kocsiban ülő srácoknak.
-Szia.-mondták egyszerre.
10 percen belül már a strand bejáratánál voltunk. Megvettük a jegyeket, és kerestünk magunknak helyet. Már jó pár órája itt voltunk, így úgy döntöttem, hogy hozok valami innivalót, mert azt elfelejtettünk hozni.
-Mindjárt jövök, hozok üdítőt.-mondtam és elindultam az üdítős stand felé. Épp a standok előtt sétáltam, mikor valaki hirtelen megfogott hátulról, és a két stand közötti "zsákutcába" rántott. Neki nyomott a falnak, így szembe kerültem vele. Mikor ránéztem, nem hittem a szememnek.....
                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése