2013. június 12., szerda

~2.rész

Halihóó!! meghoztam az új részt. ez nem lett olyan hosszú mint az előző és nem is lett olyan jó, de talán tetszeni fog.:)
By.: E xx:)




 Nem hittem a szememnek Jake ott állt előttem.
-M..mit keresel itt?-kérdeztem remegve.
-Ez egy strand ide bárki jöhet.-mondta elégedett mosollyal az arcán.
-Mit akarsz tőlem?-kérdeztem, immáron normálisan.
-Téged-válaszolta, és neki nyomott a falnak, majd a nyakamat kezdte csókolgatni.
-Jake hagyj békén kérlek-könyörögtem és a könnyeim kezdtek folyni, mint Niagara vízesés.
-A-aa, eszem ágában sincs-rázta a fejét.

**Louis szemszöge**
 Emily már egy jó ideje elment, és nem látom egyik standnál sem.
-Srácok, megnézem merre van Emily.-mondtam a fiúknak. Elindultam az üdítős standok felé. Épp a standok előtt sétáltam, mikor észrevett Emilyt két bódé között. Azonnal odamentem hozzá és lerángattam róla a srácot.

**Emily szemszöge**
 Jake egyre erősebben nyomott a falnak. Csak sírtam és sírtam, nem mertem kiabálni mert féltem Jaketől. A helyzetem egyre reménytelenebbnek tűnt, már kezdtem azt hinni, hogy itt a strandon fog megerőszakolni, mikor valaki hirtelen lerántotta rólam. Mikor eltűnt rólam Jake akkor vettem észre, hogy ez a valaki nem más mint Louis. Nem bántotta Jaket csak a tudtára adta, hogy menjen el. Nem bírtam sokáig. A lábaim nem bírták el a testemet és a fal mellett lecsúsztam a földre. Lábaimat felhúztam és úgy sírtam.
-Cssss.. ne sírj.-nyugtatgatott Louis,majd egyik kezét a térd hajlatomhoz, másikat pedig a hátamhoz tette úgy emelt fel. Kezeimet nyaka köré fontam, fejemet pedig a vállába fúrtam.
-Srácok, menjünk haza.-mondta Lou, mikor vissza értünk a fiúkhoz. Egy törölközőt terített rám valamelyikük. A kocsiban is végig Louis ölében ültem. Megérkeztünk a házhoz, de ez nem a mi házunk volt, hanem a fiúk háza volt. Louis felvitt az emeletre, be az egyik szobába és lerakott az ágyra, majd betakart és adott egy puszit a homlokomra. Kimerült voltam, így hamar elaludtam.

**később**
4 óra volt mikor felébredtem. Bementem a fürdőbe, kicsit rendbe szedtem magam és elindultam lefelé. Louis és Harry a nappaliban voltak, Niall pedig a konyhában. Liam és Zayn gondolom a barátnőikkel. Bementem a konyhába, mert már farkas éhes voltam.
-Szia!-köszöntem Naillnek aki éppen valami gesztenyepürét evett.
-Szia.-köszönt teli szájjal. Benéztem a hűtőbe ami üres volt, így csak fogtam egy podár vizet és leültem Niall-el szembe az asztalhoz.
-Jobban vagy már?-kérdezte az ír.
-Aha, köszi-mondtam mikor Lou toppant be a konyhába.
-Akkor jól hallottam hogy te vagy.-mondta Lou.
-Igen én volnék.-mosolyogtam.
-Figyi, arra gondoltunk a srácokkal, hogy jót tenne neked a levegő változás.
-Louis, miről beszélsz?-kérdeztem
-Hát, hogy nincs e kedved eljönni velünk Los Angeles-be?-nyögte ki végre.
-Nem tudom. Mit szólna hozzá a menedzseretek és...-folytattam volna ha nem szól bele.
-Már megbeszéltük vele és az anyukád is benne van.
-Szóval igazából sok beleszólásom nincs.-gondoltam végig a helyzetet.
-Tulajdonképpen, nincs-mondták egyszerre.
-Oké, legyen. Veletek megyek L.A.-be
-Ez az!!-mondta Niall.
-Mizu skacok?-jött ki Harry.
-Emily jön velünk L.A-be.-mondta Louis
-Juhúú!!-pörgetett meg a levegőbe Hazza.
-Oké elég lesz! Harry rád fogok okádni-kiabáltam. Hál' istennek letett. Kicsit imbolyogva, de megtudtam állni a lábamon.
-És mégis mikor indulunk?-kérdeztem, hisz fogalmam sem volt.
-Holnap reggel-mondta Louis.
-Mi? Akkor haza kell mennem összepakolni.-mondtam
-Én most nem tudlak elvinni.-mondta Louis
-Én se. Bocsi, de most kezdődik a kedvenc műsorom.-mondta Niall.
-Én szívesen elviszlek ha kell.-mosolygott Harry.
-Köszönöm.-mosolyogtam én is. Beszálltunk a kocsiba és elindultunk a házunkhoz.
-Szia anya.-köszöntem a házba lépve.
-Szia hát te?-kérdezte anya.
-Itt lakom-mondtam talán kicsit flegmán-csak a ruháimat jöttem összepakolni.-fejeztem be a mondatom. Harry eközben végig kint állt az előszobában.
-Anya, ő itt Harry-fogtam meg a kezét és behúztam a nappaliba.
-Üdvözlöm-köszönt Harry iledellmesen.
-Szia örülök, hogy megismerhetlek.-köszönt anya is.
-Na jó. Mi felmegyünk összepakolni a cuccomat.-mondtam majd felrángattam Hazzát a szobámba.
-Hány bugyit vegyek neked elő?-kérdezte vigyorogva Harry.
-Harry!-kiabáltam rá-sehányat, majd azt én megoldom köszi.-mondtam vigyorogva én is. Gyorsan összepakoltuk a fontosabb cuccokat és indultunk is.
-Srácok, itt vagyunk!-kiabált Harry.
-Sziasztok!-hangzott a válasz a nappaliból. Leraktuk a bőröndjeimet az előszobában és bementünk a fiúkhoz. Beszélgettünk egy kicsit a holnapi utazásról és a koncertekről is.
-Fiúk, én elmegyek feküdni.-mondtam a srácoknak.
Okés. Jóéjt.-mondták egyszerre. Kivettem a bőröndömből a pizsomámat, és felmentem a "szobámba". Gyors fürdés után bebújtam az ágyba. Hamar elnyomott az álom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése