2013. július 8., hétfő

~4.rész

 10-15 percen belül már a Staples Center-ben voltunk. A hátsó ajtón sikeresen be is jutottunk. 
-Sziasztok.-köszöntek a srácok a 2 lánynak a backstageben.
-Sziasztok.-köszöntek vissza ők is.
- Szia. Mi azt hiszem még nem találkoztunk.-jött oda hozzám a szőke lány.-Perrie vagyok.-nyújtott kezet.
-Szia. Emily.- ráztam meg a felém nyújtott jobbot.
-Szia. Én Danielle vagyok, de szólíts csak Daninek.-mondta majd megölelt, én is vissza öleltem.
-Jöttök?-kérdezte Liam.
-Aha.-válaszoltuk
A srácok bementek az öltözőbe, mi addig kint vártuk őket. Néhány perc múlva már kész felszerelésben álltak előttünk. Mindenki vidáman indult el kivéve Harryt. Már mióta elindultunk láttam rajta, hogy valami nincs rendben. A színpadon a reflektor fények egyesével kapcsolódtak fel, majd megjelentek a srácok, és a rajongók hangos sikításban törtek ki, néhányan még könnyeztek is. Első szám ként az Up All Night-ot énekelték, majd sorra a többi számot. A Little things közben Zayn és Liam megkönnyeztek amit a rajongók awww-val nyugtáztak.  A koncert végén a fiúk megköszönték, hogy itt lehettek és hogy ennyien eljöttek, majd lejöttek a színpadról.
-Na milyen volt?-kérdezte Louis.
-Nagyon jó! Bár lehet hogy holnapra nem fogok hallani de ezt leszámítva jó volt.-mondtam mosolyogva.
-Akkor ennek örömére, hogy ilyen jól sikerült a koncert, elmehetnénk egyet bulizni.-mondta Zayn.
-Én benne vagyok-válaszoltam 
-Tőlem is mehetünk.-válaszoltak a többiek 
-Harry beszélhetünk?-kérdeztem meg miután már mindenki elől volt. Bementünk az  öltözőjük be és leültünk a kanapéra.
-Mond.-válaszolt unottan.
-Történt valami?-kérdeztem tőle.
-Nem.-válaszolta mogorván.
-Akkor elmondanád, hogy mégis mi a fene bajod van?-emeltem fel egy kicsit a hangom.
-Ennyire tudni szeretnéd?-kiabált most már.
-Igen.-álltam fel eddigi ülő helyzetemből.
-Mindenkinek van valakije csak nekem nincs. Csak én vagyok ilyen szerencsétlen.-válaszolt most már kicsit higgattabban. Majd vissza ültünk a helyünkre.
-Kifejtenéd?-kértem.
-Liamnek ott van Danielle a barátnője, Zaynnek Perrie aki szintén a barátnője, Naillnek ott a kaja,mint első szerelme, és Louisnak pedig ott vagy te a barátnője.-magyarázta Harry ám ezt a Louis és ént ezt nem igazán értettem.
-Héé, Louis és én nem járunk.-mondtam össze húzott szemöldökkel.
-Tényleg?-csillant fel a szeme
-Tényleg.-mosolyogtam.
-Akkor ezt ha megteszem akkor nem lesz bűntudatom.-mondta, majd ajkait az enyémre tapasztotta.
-Sajnálom.-mondta mikor elváltunk. Megráztam a fejem mosolyogva majd megfogtam a kezét hogy felhúzzam a kanapéról.
-Gyere, a többiek már biztos várnak.-mondtam majd elengedtem a kezét és elindultunk.
-Hol voltatok eddig?-kérdezte Louis. Nem tudtam mit válaszoljak, így csak Harryre néztem.
-Csak megmutattam Emily-nek a színpadot.-mondta Harry a végén pedig rám kacsintott, de úgy hogy senki ne vegye észre, én erre elmosolyodtam. Elmentünk a legközelebbi szórakozó helyre. Először csak táncoltunk, majd nagyon sokat ihattunk, mert semmire sem emlékszem.

****
Reggel fejfájásra ébredtem, próbáltam felidézni a tegnap történteket. Semmire nem emlékeztem. Ránéztem a telefonomra ami 8:00-át mutatott. Gondoltam alszom még egy keveset, így átfordultam a másik oldalamra, ám észre vettem hogy nem egyedül vagyok. Harry ott feküdt mellettem. Magamra néztem de hál' istennek a tegnap esti ruhámban voltam. Gyors kimásztam az ágyból és átmentem a saját szobámba. Egy gyors fürdés és hajmosás után kisminkeltem magam a hajamat pedig copfba kötöttem, majd felvettem egy kényelmes szettet. 
Strand papucsomat is felhúztam majd lementem a konyhába.
-Sziasztok-köszöntem.
-Szia, Hali Hello.-hallottam a különböző köszönési kifejezéseket.
-Tessék.-nyomott a kezembe egy pohár vizet megy egy gyógyszert Liam.
-Köszi.-mosolyogtam majd bevettem a tablettát.
-És akkor ma szabadnapotok van?-kérdeztem, miközben elővettem egy tálat, müzlit és tejet.
-Igen, és arra gondoltunk, hogy elmehetnénk ma Hollywood-ba.-mondta Louis
-Okés, én benne vagyok-mosolyogtam. Miután mindenki befejezte a reggeliét még be ültünk egy kicsit TV-t nézni, majd beszálltunk a kocsiba és elindultunk Hollywood-ba.



Hát, ennyi lett volna az új rész. Remélem elnyerte a tetszéseteket. Szeretnélek megkérni benneteket, hogy kommentteljetek, pipáljatok vagy bárhogyan adjatok magatokról úgymond életjelet, hogy van aki olvassa a blogomat:))

By.: E xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése