2013. szeptember 2., hétfő

~8.rész

-Én..én, persze. Úgy értem igen.-mosolyogtam. Válaszom hallatán elmosolyodott. Egy lépéssel közelebb lépett hozzám, majd feje vészesen közeledett az enyémhez. Majd puha ajkait éreztem meg sajátomon. Gondolkodás nélkül vissza csókoltam.
-Most, hogy ezt megbeszéltük ehetnénk is. Nem gondolod?-pirult el, miután levegő hiányában elváltunk egymástól.
-De, igen.-pirultam el én is. Leültünk az asztalhoz, amin gyertyák voltak, rózsaszirmokkal kiegészítve. Volt ott pezsgő, és jött egy pincér, aki kihozta nekünk a vacsorát. Vacsora után még egy darabig néztük a kivilágított várost, majd lementünk a Szajna partjára sétálni. Louis a kezünket összekulcsolta, úgy sétáltunk tovább. Egyszerűen csodálatos volt, csak mi ketten este a sötétben, nincsenek sikítozó rajongók, fotósok, senki.
-Min gondolkodsz?-zökkentett ki a gondolat menetemből Louis.
-Ja, semmin.-ráztam meg a fejem.
-Emily, látom, hogy valamin nagyon erősen töröd a fejed.-nézett mélyen a szemembe.
-Nem fontos, csak mi lesz a rajongókkal? És Katheleen?-vágtam aggodalmas fejet.
-Katheleen-nel már rég szakítottam, a rajongókat pedig majd együtt átvészeljük valahogy. Különben is nem is biztos hogy rosszul fogadnak  téged.-küldött felém egy biztató mosolyt, majd nyomott egy apró csókot a számra. Jobb kezével átkarolta a vállam, én pedig bal kezemmel derekát fogtam. Haza sétáltunk hozzám, majd miután mind a ketten lefürödtünk, lefeküdtünk aludni.

Reggel kávé illat csapta meg az orromat. Oldalra néztem, de a mellettem lévő hely üres volt. Kipattantam az ágyból, olyan frissnek éreztem magam, mint még soha. Elpattogtam a szekrényemhez, majd kutakodni kezdtem, hogy mégis mit vegyek fel. Végül egy rózsaszín rövid naci és egy szürke felső mellettem döntöttem.
Lefele a lépcső korlátján csúsztam le.
-Jó reggelt!-ugrottam be a konyha ajtóba.
-Neked is. Mi ez a nagy jó kedv?-kérdezte felhúzott szemöldökkel Louis.
-Mér inkább legyek bánatos?-húztam fel én is a szemöldököm.
-Nem, azt ne.-mosolygott, majd odajött és adott egy jó reggelt csókot.
-Mit eszünk?-kérdeztem kíváncsian miközben leültem az asztalhoz. Nem szólt semmi csak elém rakott egy tányért. Meg kell hogy mondjam nagyon jól nézett ki.

-Hűűhaa. Köszönöm.-mosolyogtam, majd neki láttam hogy elfogyasszam az Eiffel tornyot.
-Ez finom volt.-köszöntem meg a reggelit. Miután befejeztük a reggelit, és el is mosogattunk beültünk a nappaliba TV-t nézni. Végig zongoráztunk a csatornák között, majd miután semmi értelmeset nem találtunk, úgy döntöttünk hogy valami DVD-t nézünk.
-Na akkor, mit nézzünk?-nézett rám a lemezek közül.
-Nem tudom. Nekem mindegy.-rántottam vállat.
-Gru2?-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Tőlem.-sóhajtottam. Lou berakta a DVD-t, majd lehuppant mellém a kanapéra. Fejemet mellkasára hajtottam, úgy néztem a filmet. Aki ezt a filmet, inkább mesét kitalálta, az sem volt ott amikor az észt osztották.
-Tetszett?-tudakodott Loui.
-Nagyon. Ez volt életem legjobb filmje.-mondtam irónikusan. 
-Nem vagy vicces.-tettetett sértődöttséget Louis.
-De szerintem igen.-vigyorogtam, mint a tejbe tök.
-Igeen? Viccesnek találod magad? Akkor ehhez mit szólsz?-kérdezte, majd közelebb ült és elkezdett csikizni.
-Nee!! Louis hagyd abba!! Kérleek!!-sikítoztam. Nem hagyta abba. Sőt, még jobban csikizett. Egyszer csak megszólalt Louis telefonja, mire abba hagyta kínzásomat, és a telefonja után nyúlt, ami az asztalon helyezkedett el.
-Igen?-szólt bele.-Aha...Oké...Értem...Jó...Oké..Szia.-hangzott a beszélgetés.
-Ki volt az?-kíváncsiskodtam.
-Liam, hívott, hogy legkésőbb holnap menjünk haza, mert holnap után interjúnk lesz.-mesélte a beszélgetést.
-Értem, okés.-bólogattam.
-Nem baj?-kérdezte.
-Nem, már úgyis régen láttam a srácokat.-mondtam.
-Akkor jó. Mikor induljunk?
-Szerintem, menjünk haza ma. Estére otthon leszünk és akkor holnap még tudunk egy kicsit pihenni.-válaszoltam.
-Ez így jól hangzik.-helyeselt Loui. Felmentünk a szobámba, a laptopon néztünk egy gépet, ami 4-kor indul. Össze pakoltuk a cuccaimat, ám egy másik ruhát választottam, mert kint most hűvösebb volt, és nem akartam rövid nadrágban megfagyni. A kiválasztott ruhával, bebattyogtam a fürdőbe, majd átvedlettem.

Beraktam a levett ruháimat a bőröndbe, majd elindultunk Louis-hoz. Miután megérkeztünk, ő is össze pakolta a cuccait, de előtte ő is átöltözött, majd hívtunk egy taxit, és elmentünk ebédelni. Ebéd után még egyszer sétáltunk Párizsban, majd elindultunk a reptérre, ugyanis idő volt.

Az út gyorsan eltelt. Én zenét hallgattam, Louis pedig a telefonját nyomkodta. A reptéren fogtunk egy taxit, majd bediktáltuk a címet. Pár perccel később már a ház előtt pakoltuk ki a kocsiból a bőröndjeinket.  Louis előre ment ajtót nyitni, majd én is utána.
-Meglepetés!!-ugrottak elő a többiek, a lányokat is beleértve.
-Istenem.-kaptam a szám elé. Annyira elérzékenyültem, hogy még a szemem is könnyezni kezdett.
-Nagy ölelés!-kiabált Niall, majd mind odajöttek és egy nagy közös ölelés keletkezett.
-Annyira hiányoztatok.-szipogtam még mindig.-De honnan tudtátok, hogy most jövünk?-kérdeztem
-Csiripelték a madarak.-mosolygott Harry.
-Á, értem.-mosolyogtam én is, majd még egyszer megöleltem mindegyikőjüket.
-Először azt hittük, hogy csak holnap fogtok jönni.-Zayn.
-Azért jöttünk ma, hogy a holnap utáni interjú előtt még tudjunk pihenni.-világosítottam fel őket.
-Milyen interjú?-ráncolta össze a homlokát Liam.
-Louis azt mondta, hogy ezért kell hazajönnünk.-néztem Louis-ra értetlenül.
-Valamit ki kellett találnom.-rántott vállat.
-Ja. Akkor miért kellett haza jönni igazából?-kérdeztem.
-Mert Danielle holnapután megy Amerikába versenyre.-Szomorodott el Liam.
-Jaa, értem.-mosolyogtam.-Akkor holnap elmehetnénk valahova együtt.-ajánlottam fel.
-Én benne vagyok.-válaszolt Dani.
-Én is.-jelentkezett Perrie.
-Mi is.-mosolyogtak a fiúk. Miután a holnapi programot kitaláltuk, úgy döntöttünk, hogy este sütünk valamit kint a kertben. Harry és Niall elmentek vásárolni, addig mi raktunk tüzet és üzemeltük a grillezőt is. Harry-ék megjöttek, majd a húst amit hoztak befűszereztük és már raktuk fel a grillezőre. Leültünk mind az asztalhoz, Harry pedig adogatta a húsokat.
-Mikor sütsz nekem pizzát?-kérdezte Nialler, ki más, miközben épp egy falat húson nyámmogott.
-Valamelyik nap majd csinálok.-mosolyogtam.
-Szuper. Köszi.-hálálkodott Niall. Miután végeztünk a vacsorával, bementem elmosni a tányérokat, és kivinni a pillecukrokat. Mindenki odaült a tűz köré egy-egy pokróccal. Felfűztük a darabkákat, majd a tűzbe tartottuk őket. Már degeszre zabáltam magam ezért úgy döntöttem, hogy inkább elteszem magam holnapra.
-Srácok én elmentem lefeküdni.-álltam fel a helyemről.
-Okés. Én is nemsokára megyek.-adott puszit Louis.
-Jó éjt.-mosolyogtam, majd elindultam befelé. Még hallottam ahogy a srácok jó éjszakát kívánnak. Felmentem a szobámba, lefürödtem, felvettem a pizsim és bebújtam meleg, puha ágyamba. Már majdnem elaludtam, mikor valaki befeküdt mellém, és hátulról át ölelt. Egyszerre megfordultam, majd arcomat mellkasába temettem és belélegeztem finom illatát. Majd pár perccel később már aludtam is.


Hello földlakók!:)) meghoztam a nyolcadik részt is. Sok hozzá fűzni valóm nincs, úgyhogy jó olvasást.:)) Komizni ér!:))
By.: Hayley.xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése